مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: نیکوکاران و مردم در جشن عاطفه ها سال گذشته، ۳۵ میلیارد تومان کمک و امسال پیش بینی مشارکت ۴۰ میلیارد تومان را داریم.

به گزارش پایگاه  خبری پاژنگار ، رضا سلم آبادی در رزمایش آغاز اهدای 56 هزار کمک هزینه تحصیلی ویژه دانش آموزان نیازمند، که در محل مجتمع فرهنگی تربیتی ثامن الائمه (ع)برگزار شد، بیان کرد: فرزندان دوست دارند قبل از ورود به مدرسه لوازم التحریر و وسایل مورد نیاز در این خصوص را داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی افزود: این نهاد در استان از 56 هزار دانش آموز و بیش از سه هزار دانشجوی نیازمند حمایت می کند .

وی بیان کرد: بسیاری از دانش آموزان نیازمند که  رتبه های زیر ۵۰۰ دارند در انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان را انتخاب می کنند و تنها دلیل اقدام این افراد کمک به خانواده های خودشان است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به شعار کمیته امداد در جشن عاطفه ها با عنوان ” آینده ساز باشیم”، گفت: هر کسی که به دانش آموزان کمک کند، در آینده این کشور سهم خواهد داشت.

در ادامه سرهنگ محمد روحانی بیان کرد: در هم افزایی کمیته امداد و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا پنج هزار  بسته لوازم التحریر تهیه که دو هزار و 500 بسته آن، از طرف قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تهیه شده و همزمان با شروع تحصیلی و هفته دفاع مقدس توزیع بین دانش آموزان آغاز می شود.

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه خراسان رضوی در این مراسم گفت: در آینده ای نزدیک نیز ۳۵ هزار بسته تهیه و توزیع خواهد شد.

وی افزود: سال گذشته در برنامه مشارکتی با آموزش و پرورش ۱۵۰ قلم ورزشی بین مدارس توزیع شد.

سرهنگ روحانی با اشاره به متنوع بودن عرصه های خدمت رسانی در سپاه و عزم جدی آن در رفع فقر و محرومیت، گفت: این سازمان با کمیته در بحث احداث مسکن محرومین همکاری دارد.

وی افزود: سپاه با عزم  و همت بچه های جهادی و بسیجی مشکلات محرومین را برطرف و در این مسیر مردم و خیرین نقش بسزایی دارند.

همچنین در این رزمایش سید امیر شوشتری بیان کرد: کمک به محرومین و نیازمندان ازمصادیق خدمات کمیته امداد و نهادهای ارزشی و انقلابی چون بسیج است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به یک و نیم میلیون دانش آموز در استان، گفت: حضور خیرین، نیک اندیشان و نهادهای حاکمیتی آرامش خاطری برای آموزش و پرورش است و با خاطری آسوده به مبحث تعلیم و ترییت پرداخته می شود.

شوشتری در پایان از تمام نهادهای خدمت رسان و مردم و نیکوکاران تشکر و قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *