نور امید در دبستان امید بیمارستان کودکان اکبر، دل ها را عاشق و شیفته خود کرده است

شاید همه ما لحظه های اضطرار و درد را تجربه کرده باشیم.آن هنگام که کودکمان، امید فردایمان مریض می شود، او را در آغوش می گیریم و به امید شفا در پی دکتر و بیمارستان می رویم. اما این روزها دبستان امید با نور عشق، امید را در بیمارستان کودکان اکبر زنده کرده است.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار ، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در سفر به مشهد مقدس ، از دبستان امید بیمارستان اکبر و دانش آموزان و معلم امیدوار و امیدبخش این مدرسه بازدید و ابراز خرسندی کرد.

صحرایی در بازدید از دبستان امید بیمارستان کودکان اکبر با معلم این کلاس الهه دادمحمدی، که سالیان بسیاری در کنار کودکان بیرون از بیمارستان، دلسوزانه زندگی کرده بود و این روزها علیرغم بازنشستگی، به صورت افتخاری، در دبستان امید برای زنده کردن امید در دل کودکان و خانواده های مضطر کودکان بیمار، دوباره لباس خدمت را پوشیده است، دیدار کرد و از او و همسرش با اهدای سفر به سرزمین عاشقی، کربلای معلی تشکر ویژه کرد .

در این بازدید دکتر علی جعفری رئیس بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر گفت: افتخار می کنم که فرزند پدر و مادر معلمی هستم که عاشقانه زندگی کردند و عاشقانه زندگی کردن را به من آموختند و در مسیر روشن کردن امید در دل کودکان دبستان امید بیمارستان اکبر هر قدمی که بتوانم برمی دارم تا مرحم دل مادران مضطر باشم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *