فرمانده مرزبانی فراجاگفت : روحیه وصف ناپذیر و خستگی ناپذیر مرزبانان مجاهد در مرزهای کشور بویژه این خطه مرزی قابل قبول و ارزشمند است.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار ، سردار سرتیپ پاسدار احد گودرزی خاطر نشان کرد: مرزبانان کاملا به آموزش ها و تجهیزات نوینی که در اختیار دارند مرزها را به صورت شبانه روزی کنترل می کنند که جای قدردانی دارد.

وی در ادامه به جاده ها و استحکامات مرزی که نسبت به گذشته وضعیت بهتری پیدا کرده  اشاره نمود و تصریح کرد : در حال حاضر در حال ساخت و ساز کمبود برجک ها و پاسگاه های مرزی هستیم که جای قدردانی از فرماندهان  این استان و استاندار و معاونین محترم آن‌ها که اعتبارات لازم را در بحث ساختمان ها و جاده های مرزی و نیز آبرسانی، گاز رسانی و برق رسانی تخصیص داده اند را دارد.

سردار گودرزی در ادامه بیان داشت : تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی و انواع تجهیزات پیشرفته خودرویی که تولید کشور خودمان و بدست جوانان متعهد تولید شده شامل انواع رادارها، ریز پرنده ها، پهپاد و هلی شات و… که مورد نیاز است و به کمک ما جهت پایش تصویری لحظه ای و شبانه روزی مرزها آمده و باعث شده تا امنیت پایدار مرزها رو به صعود و افزایش است که جای قدردانی از آنها را دارد.

فرمانده مرزبانی فراجا در ادامه به میز خدمت در شهر مقدس مشهد اشاره نمود و افزود : بیش از 60 نفر از مرزبانان، و خانواده هایشان و نیز جانبازان عزیزی که در راه تامین امنیت مرزها در درگیری با اشرار مسلح مجروح شده بودند را از نزدیک دیدیم و دیدار چهره به چهره با آنها داشتیم.

وی در ادامه میز خدمت را تدبیر سردار فرمانده کل انتظامی کشور دانست و تصریح کرد : در این میز خدمت درخواست ها و نیازهای همه را با دید مثبت مورد بررسی قرار داده شد و همه با رضایتمندی کامل میز خدمت را ترک کردند که این موضوع فهیم بودن همکاران ما  و این که فرمانده مرزبانی استان به خواسته های بحق مرزبانان استان و خانواده هایشان رسیدگی می کنند و مشکلات جزئی داشتند و مورد تجزیه و تحلیل و رسیدگی قرار می گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *