رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: یکی از ویژه‌برنامه‌های دهه فجر امسال افتتاح هزار 872 پروژه عمرانی در استان خراسان رضوی است.

به گزارش پایگاه خبری پازنگار ، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد سلطانی در نشست خبری که با حضور نماینده چهار کمیته اجرایی ستاد دهه مبارک فجر به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه ‌فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد، با بیان این که دشمن به‌دنبال ناامید کردن جوانان و نوجوانان و ضعیف‌کردن ایمان افراد است، اظهار کرد: در مراسم ویژه دهه‌فجر باید امیدآفرینی و حمایت از مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم و پیشرفت‌های مختلفی که در حوزه‌های مختلف صورت گرفته را به مردم نشان دهیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به این که مراسم ویژه ایام‌الله دهه‌فجر توسط ۲۸ کمیته اجرایی در ستاد دهه‌فجر استان و مشهد برگزار خواهد شد، افزود: ۱۱ بهمن ماه زنگ انقلاب در مدارس استان نواخته می‌شود. ۱۲ بهمن نیز در سالن شهید بهشتی جشن ویژه آغاز دهه‌فجر با سخنرانی استاندار و حضور اقشار مختلف جامعه به ویژه دانش‌آموزان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به این که ۴۰۲ برنامه در دهه فجر امسال برگزار می‌شود، افزود: یکی از ویژه‌برنامه‌های دهه فجر افتتاح هزار 872 پروژه عمرانی است.

سلطانی بیان کرد: اجرای رژه موتوری در شش محور از فرودگاه هاشمی‌نژاد تا میدان شهدا، غبارروبی از گلزار شهدا با حضور خانواده شهدا و نورافشانی ۳۱۳ نقطه در مشهد و استان ساعت ۲۱ شب ۲۲ بهمن از جمله برنامه‌های ایام‌الله دهه‌فجر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: نکته قابل توجه این است که بخش بسیاری از برنامه‌ها توسط نوجوانان، جوانان و حتی کودکان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب سرود و نمایش و تئاتر اجرا خواهد شد.

وی گفت: برنامه‌های دهه‌فجر در هزار و 700 مسجد و هشت هزار مدرسه، بقاع متبرکه، هیأت‌های مذهبی، ورزشی، ادارات و نهادهای سطح استان اجرا خواهد شد.

سلطانی با اشاره به این که سخنران ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در حرم مطهر رضوی است، افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن در مراکز تعیین‌شده در سراسر استان ساعت ۹ صبح از میدان ۱۵ خرداد تا حرم مطهر رضوی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: در طول مسیر غرفه‌های مختلف فرهنگی و علمی و به‌صورت ویژه برای نمایش دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در مدت ۴۵ سال و اجرای برنامه‌های مختلف مانند سرود و نمایش توسط کودکان و نوجوانان را خواهیم داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *