امسال مردم ایران اسلامی در حالی تولد ۴۵ سالگی انقلاب خود را جشن می‌گیرد که در مدت پس از انقلابشان با بیشترین ناملایمات و دشمنی‌ها از سوی آنان که ادعای حقوق بشری دارند و بر کرسی مجامع حقوق انسان ها تکیه زده‌اند مواجه بوده و هستند، اما این ملت بزرگ در سایه این دشمنی‌ها که ابرقدرت‌های مستکبر اعمال کرده و می‌کند لحظه‌ای برای ادامه راه خود نادم و ناامید نشده است.

جوانان ایران زمین در طول چند دهه بعد از انقلاب اسلامی با استعانت از پروردگار عالم و تحت زعامت امام راحل و رهبری عزیز آن چنان پله‌های ترقی و افتخار جهانی را صاحب شده‌اند که حتی برخی از دشمنان، خجالت زده و شرمسارند چرا که تلاششان در جلوگیری از رشد ملت ایران پاسخی به همراه نداشته است.

فتح باورنکردنی قله‌های پیشرفت و توسعه توسط جوانان این مرز و بوم، برخی را آن چنان متحیر و شگفت زده کرده که هنوز هم چشم دیدن رتبه دومی ایران را در حوزه پهپادی ندارند.

کسب رتبه‌ تک رقمی در حوزه‌های هسته‌ای، سلول‌های بنیادین، فناوری لیزری، رباتیک، پیوند کلیه و مغز استخوان، سازه‌های هیدرولیکی، طراحی و اجرای سد و ده ها رتبه دیگر در موضوعات مختلف حاصل تلاش همین جوانانی است که دست روی دست نگذاشتند و به تبعیت از جوانان متعهد و مجاهد دفاع مقدس، خود دست به کار شدند و دست بیگانگان را بستند.

علاوه بر موفقیت های فوق، ده ها مورد دیگر، ایران را امروز بر فراز قله‌های علم و دانش نشانده است!

و مگر می‌توان این ملت بزرگ را دست کم گرفت که اگر چنین شود گویا خود را به سخره گرفته‌ اند و دشمنان این ملت چه خوب فهمیده‌اند که راه رشد و پیشرفت ایران را نمی‌توان سد کرد!!

همه می‌دانیم عدم همکاری قدرت‌های بزرگ و توسعه یافته با ایران اسلامی به منظور در اختیار قرار دادن تکنولوژی های پیشرفته و تحریم این ملت هیچگاه به نفعشان نبوده و نیست و مردم ما نشان داده که پاسخ تحریم این ملت برای سیم خاردار به تولید موشک‌های دوربرد نقطه زن خواهد انجامید.

جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی ایران با نمایش دستاوردهای مشعشع و درخشان جوانان این ملت همراه خواهد بود و البته نباید از واقعیات هم چشم پوشی کرد چون ما برای این که ایران گوهری تابان شود رنج دوران خورده‌ایم و این راه همچنان با حماسه آفرینی‌هایش  ادامه خواهد یافت…

همگان جشن ۴۵ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را به نظاره خواهند نشست و دوستان به شکرانه اش شکر خدا خواهند کرد و دشمنان واله و متعجب دست به دندان خواهند گرفت. انشالله

 

غلامرضا ترابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *