رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم ایران همیشه تلاش دشمن را با شکست مواجه کرده و افکارسنجی‌های مختلف نیز نشانگر مشارکت گسترده مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه است.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، سردار سرتیپ پاسدارغلامرضا سلیمانی در همایش مهرماندگار و توزیع ۳۱۳ سری جهیزیه وِیژه اقشار نیازمند درهتل امامت مشهد افزود: این افکارسنجی ها توسط پژوهشکده مطالعات بسیج و صدا و سیما در هفتم اسفند انجام شده است.

وی ادامه داد: باید کسانی هم که برای شرکت در انتخابات مردد هستند را دعوت کرد تا به خیل عظیم مشارکت کنندگان پیوسته و جنبه‌های مردم‌سالاری اسلامی تقویت شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: این که دشمن همه تلاش و تمرکز خود را بر ناامید کردن مردم در مشارکت در انتخابات متمرکز کرده است، اهمیت مشارکت را نشان می دهد.

وی بیان کرد: همیشه ملت ایران تلاش دشمن را با شکست مواجه ساخته و این ملت در خور تعظیم، تحسین و تقدیر است. ما افتخار می‌کنیم که همانند یک ذره، در این اقیانوس بیکران قرار داریم و امیدواریم توفیق پیدا کنیم جان خود را در مسیر آرمان های بزرگ این ملت مهدوی و ملت عزیز تقدیم کنیم.

سردار سلیمانی گفت: امیدواریم یک مجلس قوی و با حضور گسترده مردم شکل بگیرد تا عدالت بیشتر تحقق یابد و فاصله طبقاتی کاهش یابد و توزیع ثروت عادلانه و خدمتگزاری با روحیه جهادی در مسیر کارگزاران سرمشق شود.

 

خبرنگار : حسین ضیایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *