فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام با صدور پیامی از آحاد مردم شریف استان خراسان رضوی به ویژه بسیجیان همیشه قهرمان دعوت کرد تا با شرکت پرشور و گسترده در انتخابات پیش رو دشمنان را ناامید کنند.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی در بخشی از این پیام آورده است؛ انتخابات از جمله انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در کشور ایران بهترین و دقیق‌ترین شاخص مردم سالاری است که مردم با انتخاب نمایندگان در سرنوشت خود سهم بسزایی دارند.

سردار غیاثی در این پیام با اشاره به این که این روزها دشمنان به ویژه دولت آمریکا و رژیم دست نشانده اش در منطقه، تمامی هم و غم خود را برای کمرنگ کردن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به کار گرفته اند، آورده است: بیش از ۴۵ سال است که دشمنان در مواجهه با ملت ایران با شکست مواجه می‌شوند اما هنوز هم در توهمات باطل خود به دنبال دشمنی هستند و از گذشته‌ درس نگرفته اند.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در بخش دیگر پیام خود آورده است حضور پرشور، منسجم و یکپارچه ملت ایران به ویژه هم استانی‌های بصیر و هوشمند در خراسان رضوی همپای ملت بزرگ ایران در انتخابات روز ۱۱ اسفند ماه، بار دیگر به تاسی از شهدای گرانقدر و در تبعیت از رهبر حکیم انقلاب اسلامی با خلق حماسه حضور، دشمنان را ناامید و عصبانی و دل دوستان را شاد و خرسند نمایند.

انشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *