مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی از ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برای استقبال از زائران و اجرای برنامه‌های فرهنگی در ۱۱۷ بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، حجت الاسلام و المسلمین محمد احمدزاده در نشست خبری اعلام برنامه‌های آرامش بهاری و ضیافت الهی اظهار کرد: استقبال از زائرین نوروزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در بقاع متبرکه با عنوان طرح آرامش بهاری در ۱۱۷ بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی بیان کرد: طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی از ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ در بقاع متبرکه برگزار می‌شود و ۴ هزار نفر از ستاد اداره کل، ادارات اجرایی، هیئت امنا و خدام بقاع متبرکه، اعضای شوراهای فرهنگی قرآنی بقاع متبرکه به زائرین خدمت رسانی می‌کنند.

وی گفت: برنامه‌های مختلفی توسط روحانیان مستقر در بقاع متبرکه شهرستان اجرا می‌شود که بیش از ۱۰۰ نفر هستند.

احمدزاده از اجرای ویژه برنامه قرار دوازدهم در بقاع متبرکه دارای ظرفیت در روز ۱۲ فروردین خبر داد و گفت: از چند سال قبل برنامه قرار دوازدهم در حال اجرا است که کار خیریه‌ای است و به صورت افطاری ساده در بقاع متبرک برگزار می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در خصوص ویژه برنامه سال نو گفت: مراسم تحویل سال نو در کنار امام زادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

وی در معرفی دیگر برنامه‌های اجرایی فرهنگی در امامزاده‌ها اظهار کرد: اقامه نماز جماعت، برپایی بیش از ۴۵ خیمه و غرفه معرفت برای کودکان و نوجوانان، مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی، همه واقف باشیم، چند رسانه‌ای، عفاف و حجاب، قرآنی برگزار می‌شود.

احمدزاده همچنین از برنامه ریزی برای بیش از هزار مراسم سخنرانی خبر داد و افزود: بیان احکام و مراسم ادعیه از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی اظهار کرد: خدمات رفاهی و آراستگی و غبارروبی در اکثر بقاع متبرکه انجام و در برخی از بقاع اسکان زائران نیز تدارک دیده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *