مدیرعامل گروه شرکت های پدیده خبر داد: با هدف دسترسی سهامداران پدیده و همچنین شهروندان شاندیز به خدمات متنوع شرکت های کارگزاری بورس، کافه سهام پدیده تشکیل شد. به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، مدیرعامل و سخنگوی گروه شرکت های پدیده افزود: با هدف دسترسی سهامداران پدیده و همچنین شهروندان شاندیز به خدمات متنوع شرکت های کارگزاری بورس مانند ثبت سفارش خرید و فروش سهام ابنیه به واسطه شرایط خاص تعریف شده در بازار توافقی فرابورس، طی ماه های اخیر مذاکراتی با چند کارگزار بورسی انجام شد .

مهندس ورودی با بیان این که در نهایت توافقات لازم برای فعال شدن شعبه کارگزاری پویان به عنوان اولین کارگزار فعال در شهر شاندیز به سرانجام رسید، افزود : بخش پذیرش مشتری این کارگزاری از ابتدای هفته درساختمان قلعه فعال شده و پاسخگوی سهامداران و سرمایه گذاران می باشد.

این مقام مسئول یادآور شد: پس از عقد قرارداد، مکاتبات لازم توسط شرکت کارگزاری برای فعال شدن حداقل یک ایستگاه معاملاتی نامک انجام گردید و امیدواریم در هفته های آتی پس از اخذ مجوز نامک توسط کارگزاری، معامله گر مستقر در شعبه ، دسترسی مستقیم به سامانه معاملات فرابورس را داشته باشد

به گفته مدیرعامل گروه شرکت های پدیده شاندیز، در همین راستا کارشناس مؤسسه پشتیبانی سهام برای پاسخگویی به سهامداران ابنیه و گشان در ساختمان قلعه مستقر می باشد.

مهندس ورودی خاطرنشان کرد: همچنین بخش عمده ای از فضای قلعه به کافه اختصاص یافته و خدمات این کافه نیز آغاز شده است و می توانیم آن را اولین کافه سهام در ایران بنامیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *