مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان این که با همکاری نهادها و بسیج سازندگی اقدامات خوبی در آموزش و پرورش در حال انجام است، گفت : تعداد 140 هزار قلم کالای ورزشی تحویل مدارس خراسان رضوی شد .

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: این اقلام برای 7 هزار و 300 مدرسه مناطق محروم و روستاها به ارزش 250 میلیارد ریال است .

وی در این نشست با اشاره به اجرای نهضت هوشمندسازی مدارس با مشارکت شرکت های دانش بنیان آستان قدس رضوی طی تفاهم نامه‌ای، گفت: فعالیت ۴۰۰ شرکت دانش بنیان در آستان قدس رضوی، نقش مهمی در ارتقای هوشمندسازی مدارس استان دارد.
سید امیر شوشتری در ادامه بیان کرد: اقدامات زیربنایی برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خراسان رضوی در جریان است که سال آینده تحصیلی آثار آن نمودار خواهد شد.
وی اظهار کرد: اخیرا سه کاروان تجهیزات هنرستانی افزون بر ۸0۰ میلیارد ریال در استان خراسان رضوی تحویل هنرستان‌های مناطق محروم شد که در نوع خود بی نظیر بود.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به برخورداری ۱۳ هزار دانش آموز مناطق مرزی و کم برخوردار از طرح تغذیه رایگان در استان، افزود: همچنین سه هزار دانش‌آموز بسته جشن تکلیف و ۱۳ هزار دانش آموز بسته لوازم التحریر دانش آموزی را در استان دریافت کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *