مدیرمجمع نکو داشت غدیر گفت: در کنار پیوست‌رسانه‌ای پوشش اتفاقات پیاده روی اربعین، خبرنگاران زائر اولی قرار است به عتبات عالیات اعزام شوند که تعداد گروه اول به وسیله اتوبوس به این سفر زیارتی می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، حسین فلاح؛ مدیر مجمع نکو داشت غدیر در رابطه با جزئیات اعزام خبرنگاران به سفر عتبات عالیات اظهار کرد: در کنار پیوست‌رسانه‌ای پوشش اتفاقات پیاده روی اربعین، خبرنگاران زائر اولی قرار است به عتبات عالیات اعزام شوند که تعداد گروه اول به وسیله اتوبوس به این سفر زیارتی می‌روند.

وی بیان کرد: من به آقای محمددوست(مدیر روابط عمومی مجمع نکو داشت غدیر) ودیگر همکاران توصیه کردم که ساز و کاری را برای فرستادن خبرنگاران تعریف کنند چرا که تعداد زیادی خبرنگارعلاقمند وزائراولی هستند که به این سفر زیارتی بروند و در شبکه‌های مجازی نیز بسیاری از مردم درخواست دارند به این سفربروند؛ اشتیاق مردم را در این باره  که می‌بینیم ؛ تلاش می کنیم ان‌شاءالله بتوانیم بخشی از این اشتیاق را پاسخ دهیم.

وی یادآور شد: جایگاه مهم غدیر و پیاده روی اربعین می‌تواند زمینه‌ساز تحقق نهایی هدف امت اسلامی، یعنی تشکیل تمدن عظیم و نوین اسلامی باشد.به طور کلی می‌توان گفت که میان غدیر واربعین زمینه‌سازی ظهور تعامل و ارتباط دو سویه وجود دارد یعنی هم غدیرعامل ترویج و اشاعه مهدویت و انتظار می‌شود وهم  پیاده روی اربعین به نحوی زمینه‌سازی ظهور است.

فلاح ادامه داد: ما در مجمع نکو داشت غدیربا اجرای طرح پویش زائر اولی ها ، جمعی از بچه های جهادی و هیئتی دور هم جمع شدیم تا قطره ای باشیم از دریای بی کران خادمان امام حسین(ع)، انشالله ما می خواهیم به کمک شما همزمان با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی همت کنیم و با حمایت از اعزام زائر اولی ها به کربلای معلی در ایام اربعین حسینی، دل های این عزیزان را به دیدار حرم اباعبدالله (ع) شاد کنیم.

وی گفت: ازامام صادق علیه السلام(کامل الزیارت، ص ۱۲۹) روایت داریم که هرکس که خودش به واسطۀ بیماری یا مشکلی نتواند به زیارت امام حسین علیه السلام برود و در عوض شخصی دیگر را روانه کند، ۱. به ازای هر درهمی که خرج کند، خداوند همانند کوه اُحد برایش حسنه می نویسد. ۲. چندین برابر آنچه هزینه کرده را در همین دنیا به او برمی گرداند. ۳. بلاهایی را که فرود آمده تا به او برسد، از او می گردانَد و از وی دور می کند و مالش حفظ می شود. ما همیشه با هم کارای بزرگ رو توانستیم انجام بدهیم ما تو این مسیر تا امروز حامیان خوب و بزرگی داشتیم که از همه این حامیان ممنونیم .

در این پویش زائر اولی ها شناسایی می شوند، و مبلغ ۲ میلیون تومان کمک هزینه برای سفر اربعین، به این زائر اولی ها اهدا خواهد شد.

همچنین شما خیرین گرامی می توانید از طریق شماره شبا 650570100711030003937001 IR و همچنین شماره حساب 1007/110/3000393/1 و شماره کارت 502229100024702 که بدین منظور اختصاص یافته است.نسبت به پرداخت آنلاین کمک های نقدی برای سفر اولی ها اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *