زنگ گردشگری و صلح به مناسبت هفته گردشگری در مدرسه مهر علوی مشهد با حضور معاون استاندارو فرماندار مشهد و مدیران اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی و تشکل‌های گردشگری استان نواخته شد.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، معاون استاندار و فرماندار مشهد در مراسم نواختن زنگ گردشگری و صلح در مدرسه مهر علوی اظهار کرد: مشهد به واسطه بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) سالانه میزبان میلیون‌ها زائر و گردشگر از اقصی نقاط ایران و جهان است.

محسن داوری با اشاره به هفته گردشگری ادامه داد: از خدمتگزاران به زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) که به عنوان فعالان حوزه گردشگری شناخته می‌شود، قدردانی می‌کنم.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید حسن علوی از موسسان مدارس مهر علوی گزارشی از این مدارس ارائه کرد و گفت: نخستین مدرسه مهر علوی سال 1385 با 40 داش آموز آغاز شده و اکنون 420 دانش آموز در مدارس علوی تحصیل می‌کنند.

او رشد همه جانبه دانش آموزان را از اهداف مداری مهر علوی عنوان کرد و  یادآور شد: با توجه به این‌که فرزندان ایتام در مدارس علوی تحصیل می‌کنند، مهارت آموزی برای آن‌ها در دستور کار قرار دارد و در مدارس متوسطه چهار کارگاه عملی که منجر به حرفه‌آموزی دانش آموزان می‌شود فعال است.

همچنین زنگ گردشگری و صلح توسط حسین ادیبیان پیشکسوت گردشگری نواخته شد.

در این مراسم مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، مدیران تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری استان خراسان رضوی حضور داشتند و از کلاس‌های مدرسه مهر علوی بازدید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *