کارگردان فیلم تلویزیونی بلندتر از همه درخت ها با بیان این که برای اولین بار قانون شکنی کرده و نقش اصلی فیلم را به یک کوتاه قامت داده ایم، گفت: کوتاه قامتان استعدادهای فراوانی دارند

 

به گزارش پایگاه خبری پازنگار ، مصطفی احمدی فر کارگردان فیلم تلویزیونی بلندتر از همه درخت ها ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اندیشه این پروژه از سال ۹۷ رقم خورد و در مجموعه ما کوتاه قامتان حضور دارند.

 

وی افزود: کوتاه قامتان پتانسیل زیادی دارند ، ما یک قانون شکنی کردیم که برای اولین بار قهرمان قصه یکی از کوتاه قامتان است .

 

احمدی فر خاطر نشان کرد: انجمنی به نام کوتاه قامتان در تهران داریم که دفاتری در تمام استان ها دارند.  در حدود ۴۰ نفر در مشهد عضو این انجمن هستند و در زمینه های ورزشی و هنری فعالیت دارند.

 

وی افزود : یکی از دغدغه ها این بود که کوتاه قامتان دیده نمی شوند ، اما در میان آنان وکیل دادگستری ، مهندس کامپیوتر ، پرستار و کارمند شهرداری داریم.

 

کارگردان فیلم تلویزیونی بلندتر از همه درخت ها سپس به بیان داستان فیلم پرداخت و گفت : دکتر بهادری فارغ التحصیل رشته پزشکی در تهران برای گذراندن طرح وارد روستای اسجیل گلمکان می شود، اهالی روستا در مقابل او گارد می گیرند. او با فعالیت های خود محبوب اهالی روستا می شود و روز آخر مردم اجازه خروج او را از روستا نمی دهند.

 

وی افزود: این فیلم ۹۰ دقیقه و به سفارش صدا و سیمای خراسان رضوی ساخته شده است . حدود 80 درصد مراحل فیلمبرداری آن پایان یافته است .

 

در این نشست خبری برخی از عوامل فیلم حضور داشتند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *