سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان این صادرات خدمات فنی و مهندسی می تواند قدمی برای جذب سرمایه خارجی باشد، گفت: در در حوزه جذب سرمایه گذاری خارجی خوب عمل نکرده ایم.

 

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار ، موسی الرضا حاجی بگلو سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : متاسفانه نتوانسته‌ایم در حوزه سرمایه گذاری خارجی موفق باشیم.

 

وی افزود:  مصوبه ای در خصوص صادرات خدمات فنی و مهندسی به کشورهای جهان اسلام داشتیم که باب گفت‌وگو و جذب سرمایه گذار است. با برخی سرمایه گذاران در حال مذاکره هستیم که اتفاقات خوبی رخ می‌دهد.

 

حاجی بگلو تصریح کرد: در قراردادهایی که با آقای ثابت داشتیم تعهداتی داشتند که باید عمل می کردند، مانند ایجاد چندین تصفیه خانه، و تاکنون هم پای مذاکره با ما نیامده‌اند و درخواست دادیم کارشناس رسمی دادگستری خسارات را مشخص و شهرداری را در این پروژه سهیم کنند که تاکنون قبول نکرده‌اند.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس همچنین اظهارداشت: سیاست گذاری در شورای ششم بر اساس گفتمان انقلابی، جهادی و جوان گرایی بوده است و خوشبختانه در این حوزه موفق بوده‌ایم.

 

وی خاطرنشان کرد: شاهد اتفاق‌های خوبی در حوزه اقتصادی بوده‌ایم، که یکی از موارد صادرات و ارائه خدمات فنی و مهندسی به کشورهای جهان اسلام بوده است؛ در راستای جذب سرمایه گذار با کشور تاجیکستان وارد مذاکره‌ شده‌ایم و امیدواریم در این راستا شاهد اتفاق‌های خوبی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *