رئیس ستاد مردمی تکریم و تجلیل از خادمین و فعالین قرآن و عترت خراسان رضوی بابیان این که استاد حسین علمی ، ذوالفنون عصر ماست گفت : مراسم تجلیل از ایشان در روز قدس در تالار شهر برگزار می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، علی مولوی حقیقی رئیس ستاد مردمی تکریم و تجلیل از خادمین و فعالین قرآن و عترت خراسان رضوی در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل خبرگزاری شبستان گفت : استاد علمی یکی از چهره‌های شاخص شناخته نشده برای آحاد جامعه است و تنها برای بخشی از جامعه قرآنی شناخته شده است.

 

وی افزود : در جمع‌بندی که داشتیم بر آن شدیم لقب استاد را ذوالفنون نامگذاری کنیم، چرا که ایشان در فنون قرائت، از جمله صوت، نغمات و … که از اجزای قرائت است دارای تبحر و در بین اساتید از سرآمدی برخوردار هستند.

 

مولوی در خصوص برنامه‌های نکوداشت استاد علمی افزود: مراسم تجلیل از استاد علمی در روز قدس نهم اردیبهشت ماه ساعت 21 در تالار شهر برگزار خواهد شد. از جمله اقداماتی که برای استاد صورت گرفته ساخت مستند 45 دقیقه‌ای از سیر مراحل زندگی ایشان است که از شبکه خراسان و شبکه قرآن پخش خواهد شد، ضمن این که پخش چند دقیقه کوتاه از مستند در مراسم تجلیل در دستور کار قرار دارد.

 

رئیس ستاد مردمی تکریم و تجلیل از خادمین و فعالین قرآن و عترت خراسان رضوی اظهار کرد: تهیه شش ویژه‌نامه توسط روزنامه قدس، خراسان، شهرآرا، خبرگزاری ایکنا، شبستان و رضوی صورت گرفته که منتشر شده است، همچنین رونمایی از کتاب میزان القرائه تالیف استاد مهدی حسنی در این مراسم انجام خواهد شد.

 

وی گفت: از ابتدا تا انتهای مراسم یکی از هنرمندان استان تمثال استاد را نقاشی خواهد کرد که از این هنرمند نیز تجلیل می‌شود. قرائت قرآن مراسم توسط حامد شاکرنژاد از قاریان بین‌المللی صورت می‌گیرد، ضمن اینکه در این مراسم از مسئولان استان دعوت شده است.

 

مولوی در پایان این نشست خبری از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابت قرار دادن این مراسم جزو برنامه های روز قدس تشکر و قدردانی کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *