مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان این که سنگرهای تربیتی زیادی در کشور داریم اما هیچ کدام مانند مسجد نیست، گفت: مسجد سالم ترین محیط تربیت برای رشد جوانان کشور است.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، محمدحسین حسین زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: موفقیت های خوبی داشته‌ایم اما تا رسیدن به قله فاصله زیادی داریم.

وی افزود: سال گذشته استان خراسان رضوی رتبه برتر فهما را کسب کرد و درروز جمعه مرحله پایانی پاسداشت این رویداد ملی با حضور فعالان مساجد در مشهد برگزار می شود.

در ادامه این نشست مرتضی طاهریان معاون توسعه و سازماندهی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور نیز گفت: از سال ۹۷ اقدامات خوبی صورت گرفته تا ظرفیت مساجد بهترشناخته شود.

وی خاطر نشان کرد: تعداد ۱۹ هزار و  ۸۶۵ کانون فرهنگی هنری در مساجد کشور داریم و بزودی خراسان رضوی پایتخت فرهنگی هنری مساجد کل کشور می شود.

طاهریان یادآور شد: در خراسان رضوی تعداد هزار و ۸۲۰ کانون و در مشهد تعداد ۴۱۰ کانون فرهنگی هنری فعال داریم.

معاون توسعه و سازماندهی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشورهمچنین گفت: در روز جمعه از کانون های رابط برتر، کانون های برتر و کانون هایی که بالای ۱۹ هزار و ۵۰۰ امتیاز کسب کرده‌اند، تقدیر می شود، همچنین از تعداد هفت کانون برتر طرح ملی ایران قوی نیز تجلیل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *