بر اساس آخرین برآوردها در دهه آخر صفر بین ۶ تا ۸ میلیون زائر به مشهد مقدس می آیند

شهردار مشهد با بیان این که مسئول کمیته خدمات شهری ستاد مدیریت خدمات سفر در استانداری خراسان هستیم ، گفت: علاوه ‌بر کمیته اسکان در کمیته حمل و نقل نیز عضو هستیم.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، سید عبدالله ارجاعی شیرازی شهردار مشهد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: تاکنون برای 600 هزار نفر اسکان در شب آماده شده است که ۱۰ درصد آن را شهرداری مشهد تقبل کرده است.

وی افزود: همچنان در زمینه اسکان زائرکمبود داریم و عزیزان رسانه در پویش “هر خانه یک زائرسرا” به ما کمک کنند و روی آن تبلیغات نمایند.

ارجاعی خاطرنشان کرد: رسانه ها در زمینه کنترل قیمت ها به ما کمک کنند، مایحتاج مورد نیاز زائران آرام‌، آرام با افزایش قیمت‌ها مواجه است، ما تمام سازمان های ورزشی را در اختیار کمیته اسکان قرار داده ایم تعداد پنج کمپ در اختیار میراث فرهنگی است.

وی یادآور شد: موضوع سرویس های بهداشتی مشکل جدی است از همه عزیزان اعم از مدارس و مساجد می‌خواهیم به ما در این زمینه کمک کنند، شهرداری آماده خرید سرویس بهداشتی پرتابل ازهرسازنده‌ای است.

شهردار مشهد همچنین گفت: در خیابان های منتهی به حرم مطهررضوی و معابر پر رفت و آمد سطح شهر مدارس و مساجد به ما کمک کنند تا سرویس های بهداشتی این مکان ها در اختیار زائرین قرارگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *