مدیر اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان این که در هفته وقف نمایشگاهی از عملکرد این نهاد برگزار می شود، گفت: در هفته وقف ده ها برنامه فرهنگی در سطح استان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری پازنگار ، حجت الاسلام و المسلمین محمد احمد زاده مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در نشست خبری با اصحاب رسانه در آستانه هفته وقف گفت: نمایشگاه دستاوردهای نهاد وقف به صورت تخصصی از ششم مهرماه جاری در موزه وقف برگزار می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه عملکرد یک ساله وقف و سازمان اوقاف و امور خیریه به نمایش گذاشته می شود.

حجت الاسلام احمد زاده خاطر نشان کرد: همایش یاوران وقف در سه سطح ملی، استانی و شهرستانی برگزار که همایش استانی در 11 مهرماه در مشهد انجام می شود.

وی یادآور شد: هدف از این همایش تجلیل از مجموعه دست اندرکاران بقاع متبرکه است که تعداد40 نفر در آن تجلیل می شوند.

مدیر کل سازمان اوقاف و امورخیریه همچنین گفت: برپایی تعداد 9 نمایشگاه وقف در شهرستانها، پخش مستند از موقوفات و بقاع متبرکه، تقدیر از رسانه های برتر در تبلیغ وقف، دیدار با نماینده ولی فقیه و امامان جمعه شهرستانها، برگزاری نشست های علمی و صنفی، افتتاح و کلنگ زنی 10 پروژه عمرانی از دیگر برنامه های هفته وقف است.

وی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا، عیادت از واقفین، شرکت در نماز جمعه در سراسر استان ، توزیع 10 هزار محصول فرهنگی و متبرک و 134 هزار بطر آب معدنی از دیگر اقداماتی است که درهفته وقف و دهه پایانی ماه صفر صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *