مدیر فنی تیم کشتی گروه ساختمانی جاودانی با بیان این که کشتی خراسان از دیرباز قهرمانان سرآمدی در کشور داشته است، گفت : این روزها کشتی خراسان حال خوشی ندارد

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، حسن تازیکی، مدیرعامل تیم کشتی گروه ساختمانی جاودانی در کنفرانس مطبوعاتی این تیم در هتل ثامن مشهد گفت: این تیم سال قبل نیز در لیگ دسته یک کشور حضور داشت، اما به دلایلی نتوانست نتایج خوبی کسب کند.

وی افزود: امسال هزینه تیم داری حداقل ۵ برابر شده است. در گذشته اگر کسی وارد ورزش می‌شد، مشوق‌های جانبی وجود داشت که انگیزه به حضور در ورزش قهرمانی بود. نمونه آن را می‌توان در بخشش مالیاتی ذکر کرد، اما اکنون این گونه نیست و باشگاه باید ثبت شود.

مدیر عامل تیم کشتی گروه ساختمانی جاودانی، با اشاره به این که انگیزه تیم داری این بود که به جوانان کشتی‌گیر کمک کنیم و سکوی پرش آنها باشیم، عنوان کرد: هیات کشتی خراسان رضوی تعامل خوبی با تیم داشت و تا جایی که امکان داشت همکاری نمود و در مسابقات نیز نزدیک ما است.

مسعود اسماعیل نژاد، سرپرست تیم نیز در این نشست بیان کرد: امسال مدیران تیم خیلی حرفه‌ای در کشتی کشور پا گذاشته‌اند و سرمربی تیم نیز شرایط را فراهم کرد نا با همدلی به جلو پیش برویم.

وی ادامه داد: تیم گروه ساختمانی جاودانی دو سال است که شکل گرفته و پا به لیگ کشور گذاشته است. قطعا هدف اصلی این تیم استعدادیابی و پشتوانه سازی برای کشتی استان و کشور است.

سرپرست تیم در پاسخ به سوال خبرنگاران تاکید کرد: با توجه به این که گروه جاودانی بصورت مستقل تیم را هدایت می‌کند، درخواست کمکی از شهرداری مشهد نداشته‌ایم تا از آن سمت کمکی انجام گیرد. این تیم بصورت صد در صد خصوصی تشکیل گردیده و فعالیت می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *