نمره صفر این هفته به علیرضا واحدی نیکبخت داده می شود

این هفته متاسفانه در بازی فوتبال یکی از باشگاه های دست سومی کشور اتفاقات ناگواری رخ داد ، اتفاقاتی که بار دیگر جامعه رسانه ای کشور را در بهت و ناباوری فرو برد.

بر اساس تصاویر منتشر شده دریک بازی فوتبال در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد هنگامی که آقای محسن بخشنده عکاس توانا و با اخلاق خبرگزاری ایرنا در حال عکاسی بود از سوی واحدی نیکبخت مربی دست چندمی فوتبال مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفت .

هنوز از انگیزه این مشت زنی خبر نداریم، اما این مشت از ضربه هفته گذشته دادگستری خراسان‌رضوی بر پیکره رسانه ها بسیار سخت تر و خطرناک تر بود .

بزرگترین اشتباه مربی دست سومی فوتبال این بود که او زمین فوتبال را با رینگ بوکس اشتباه گرفته بود، او ضربه به پیکره رسانه های این شهر زد که محسن بخشنده نماد آن بود.

واحدی نیکبخت نمک خورد و نمکدان را شکست، رسانه ها او را از زمین های خاکی به تیم ملی و مربی گری کشاندند، اگر رسانه ها نبودند شاید هیچگاه واحدی نیکبخت در عرصه فوتبال کشور بروز و ظهور نداشت .

واحدی نیکبخت بالاتر از فوتبال اخلاق را هم باخت او تا ابد شرمنده اصحاب رسانه است،

او الان مربی یک تیم دسته سومی باشگاه های ایران است، اگر روزی مربی تیم قهرمان جام جهانی هم شود باز ره به جایی نمی برد . اخلاقی که با 20 میلیون تومان جریمه هیچ وقت باز نمی گردد.

نمره صفر این هفته به علیرضا واحدی نیکبخت داده می شود، عرض تسلیت به جامعه ورزشی کشور که این لکه سیاه تا ابد در کارنامه او باقی ماند، لکه ای که با هیچ چیز حتی آب زمزم هم پاک نمی شود.

 

نویسنده : سید حسین میرپور

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری پاژنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *