نشست خبری تبیین هشتمین سفر مشاوران وزرا در امور ایثارگران با حواشی زیادی همراه بود

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار و به نقل از ایرنا، برگزاری این نشست خبری با حواشی همراه بود، زمانی که مدیر کل و دبیر مشاوران وزرا و دستگاه های اجرایی بنیاد شهید و امور ایثارگران از رسانه ها توجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را خواستار شدند، برخی خبرنگاران و رسانه های مجازی و کاغذی خراسان رضوی، اهتمام ویژه رسانه های استان به موضوع ایثار و شهادت را یادآور شده و خواستار پیگیری موضوع ترویج فرهنگ ایثار از سوی مسوولان اجرایی شدند.

در ادامه زمانی که رحیمی نسب با سوال و اصرار خبرنگاران مبنی بر ارائه آماری از عملکرد هفت دوره سفرهای استانی مشاوران وزرا مواجه شد، خطاب به آنها گفت: “انتشار اخبار سایر استان ها به شما ارتباطی ندارد و خبرهای مشهد را منتشر کنید. ”

خبرنگاران مشهدی که برخی از آنها نماینده خبرگزاری ها و رسانه های ملی و سراسری بودند اظهارات رضا رحیمی نسب را خلاف عرف دانسته و نسبت به آن اعتراض کردند، با این حال در پایان نشست خبری، مسوولان بنیاد شهید به صورت چهره به چهره با خبرنگاران منتقد به گفت وگو نشسته و به تشریح دیدگاه ها و تبیین اختلاف نظرهای پیش آمده پرداختند.

برخی خبرنگاران پس از اتمام نشست خبری، بواسطه سو تفاهم های پیش آمده با ناخوشنودی سالن همایش بنیاد شهید و امورایثارگران را ترک کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *