معاون عملیات آتش نشانی مشهد از عملیات پرسنل هشت ایستگاه آتش نشانی برای مهار حریق اتاق برق یک مجتمع تجاری و مسکونی در مرکز این شهر و نجات 20 نفر از میان دود و آتش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار ،آتشپاد دوم مهدی رضایی با بیان این مطلب گفت: در پی تماس تلفنی با سامانه 125 مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک اتاق برق در داخل یک مجتمع تجاری و مسکونی بلافاصله آتش نشانان به محل اعزام شدند .

وی افزود : ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه های 51،6،47،1،32،28 ،44 ،4 را به محل حادثه در خیابان صاحب الزمان (عج) اعزام کرد.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد افزود: با حضور سریع آتش‌نشانان در محل ، حریق که در اتاق برق (قسمت تجاری) به وقوع پیوسته بود، مهار و همچنین آتش سوزی در داکت های انتقال تاسیسات طبقات همکف و مثبت یک خاموش و از سرایت آن به سایر مغازه‌های این مجتمع و طبقات مسکونی جلوگیری به عمل آمد.

آتشپاد دوم مهدی رضایی خاطر نشان کرد: همزمان با عملیات مهار حریق ، عملیات تخلیه و نجات ساکنان طبقات مسکونی توسط آتش نشانان انجام شد و در مجموع 20 نفر از میان دود و آتش نجات یافته و خوشبختانه به هیچ یک از شهروندان حاضر در محل آسیبی نرسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *