نمره بیست این هفته به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران داده می‌شود، هلال احمر امروز یکی از پرافتخارترین سازمان های خراسان رضوی است

این جمعیت در یک اقدام ابتکاری ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و قدردانی از مقام و منزلت اصحاب رسانه یک مانور زیبا در کنار آن برگزار کرد، جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با یک تیر دو نشان زد، هم اصحاب رسانه را تکریم کرد و هم آنان را از نزدیک با فعالیت های سازمان خود آشنا کرد.

در حالی که برخی از سازمان‌ها و ادارات هنوز اقدام آنچنانی برای دهه پایانی صفر و حضور میلیونی زائران در مشهد انجام نداده‌اند، اما مدیر کل جمعیت هلال احمر خبر از آمادگی این سازمان برای خدمت رسانی و حتی اضافه بر ماموریت آنان در روزهای آخر ماه صفرداد .

جمعیت هلال احمرخراسان رضوی در سال‌های اخیر با فراز و نشیب‌های بسیاری همراه بود مسائلی که حکایت از تلخی، درون این سازمان داشت، در میان مدیران جوان و خوش فکر استان این بار دکتر محسن ذاکریان توانست یک سازمان زخمی را به روزهای اوج خود برساند،  کار بسیار دشوار مدیریتی آن گونه که اکنون هلال احمر خراسان رضوی در میان سازمان ها و ادارات استان می درخشد . برگزاری مانور همه جانبه در شرق کشور یکی از کارهای بی نظیر این جمعیت بود.

نمره بیست این هفته به جمعیت هلال احمر خراسان رضوی داده می‌شود، عرض تبریک به جناب آقای دکتر محسن ذاکریان مدیرعامل جوان این جمعیت که از ابتدای مسئولیت خود باعث تحولات شگرف بی‌نظیری در این سازمان شده است و امروز یکی از پرافتخارترین ادارات استان است .

یک خسته نباشید جانانه به ایشان و تمامی پرسنل و داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی می گوئیم و برای موفقیت و خدمت رسانی آنان در دهه پایانی صفر دعا می کنیم .

 

نویسنده : سید حسین میرپور

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری پاژنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *