مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: درسال 1401 حدود هزار میلیارد تومان توسط ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان زبرخان و در دیدار با امام جمعه اسحاق آباد با اشاره به اقدامات کمیته امداد در سال های اخیر، بیان کرد: کمیته امداد مجموعه ای است که با مشارکت خیرین  و دولت ، به نیازمندان خدمت ارائه می دهد .

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی افزود: این نهاد در حوزه های معیشت، سلامت، فرهنگی، اشتغال و مسکن فعالیت هایی را در جهت خدمت به نیازمندان ارائه داده است .

وی با بیان این که در سال گذشته کمیته امداد خراسان رضوی بیش از 9 میلیون و 500 هزار خدمت به نیازمندان ارائه کرده است، گفت: این نهاد بیش از هشت هزار و 800 میلیارد تومان تسهیلات به صورت بلاعوض پرداخت کرده است.

سلم آبادی گفت: کمیته امداد با عنایت به تفکر فقهی حضرت امام (ره) خدمات متناسب با نیاز به محرومین ارائه می دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به خودکفایی هشت هزار خانواده از محل تسهیلات اشتغال در استان که بالاترین سهم را در کشور خراسان رضوی داشته، گفت: در حوزه فرهنگی در طی سال میزبان اردوهای آمادگی کنکور ، نخبگان قرآنی، علمی و تحصیلی و …هستیم

سلم آبادی با بیان این که بعد از تابستان اردوهای طرح شوق زیارت به میزبانی مشهد صورت می گیرد، افزود: سال قبل میزبان بیش از 110 هزار نفر اردوی دانش آموزی شوق زیارت و اردوهای زیارتی بودیم و تمام هزینه های ایاب و ذهاب و سفر و تفریحات و … این دانش آموزان با کمیته امداد است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *