نمره ۲۰ این هفته به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مشهد داده می‌شود

این سازمان در هفته گرامیداشت خبرنگار کاری بس شگرف و ابتکارزیبایی را انجام داد، کاری که پشت سر آن  یک فکر بزرگ نهفته بود.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی با دعوت از اصحاب رسانه آنان را با یک آموزش کامل به آتش‌نشان داوطلب تبدیل کرد؛ کاری که همه اصحاب رسانه مدت ها منتظر آن بودند.

آتش نشانی در ظاهر خبرنگاران را با آموزش، آتش ‌نشان داوطلب کرد اما او تمام اصحاب رسانه را یار و یاور خود قرار داد، یاری که او را علاوه بر کمک در سر صحنه حادثه، با استفاده از فضای مجازی و رسانه ها در امر آموزش مردم، حمایت و پشتیبانی می کنند.

این نکته رانمی‌ توان از ذهن دور داشت که آتش نشانی مشهد یکی از بهترین آتش‌نشانی‌های شهرهای کشور است، به لحاظ آمادگی ، ورزیدگی و عملیاتی بودن آتش‌نشانان این شهر در شرایط خوبی قرار داشته و مثال زدنی هستند.

آتش نشانان علیرغم داشتن مشکلات معیشتی و سختی های دوران کار هیچ وقت خم به ابرو نیاوردند و در تمامی سوانح و حوادث زودتر از همیشه و با سرعت سر صحنه حاضر شدند ، اما برخی از شهروندان با کم لطفی مسیر تردد آنان را باز نمی کنند و برایشان ماشین آتش نشانی با سایر خودروها تفاوتی ندارد .

نمره ۲۰ این هفته به آتش نشانی مشهد داده می‌شود عرض تبریک و خسته نباشید به تمام آتش‌نشانان شهر علی الخصوص رئیس این سازمان آتش پاد دوم مجید فرهادی که با تلاش و کوشش شبانه روزی این سازمان را به یکی از بهترین آتش‌نشانی‌های شهرهای کشورتبدیل کرده است.

برای سلامتی آتش‌نشانان شهرمان دعا و به شهدای آنان درود می‌فرستیم و امیدواریم روزی برسد که شهرما بدون حادثه باشد.

 

نویسنده : سید حسین میرپور

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری پاژنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *