نمره ۲۰ این هفته به روابط عمومی جهاد کشاورزی خراسان رضوی داده می‌شود

چند وقتی است در کشورمان این موضوع  باب شده که با آمدن هر مدیر، باید مدیر قبلی را زیر سوال برد. او را عامل بدبختی و بیچارگی معرفی کرد و هنگامی که این مطلب در میان جامعه جا افتاد ، خود را سوپرمن دانسته و عامل خوشبختی مردم معرفی کند. این مسیر بد کم کم تبدیل به فرهنگ شده و همه دولت ها از آن بهره می برند .

اما این موضوع در جهاد کشاورزی خراسان رضوی جایگاهی پیدا نکرد، روابط عمومی جهاد کشاورزی در یک ابتکار بزرگ تمامی مدیران روابط عمومی گذشته را دعوت و از اندیشه ، تفکر و تجربه آنان استفاده کرد.

در کشور ما مدیران تجربه می‌آموزند، برای آن ها هزینه می‌شود اما متاسفانه مدیر بعدی که سر کار می‌آید از هیچ تجربه مدیر قبلی استفاده نمی‌کند و همه چیز از صفر شروع می‌شود، هنوز دوران آزمون و خطا در کشور ما پس از ۴۰ سال ادامه دارد،  مدیران سر کار می‌آیند و چون مدیر قبلی را قبول ندارند همچنان همان راه را ادامه می‌دهند و معلوم نیست با عملکردشان چه بلایی بر سر کشور می‌آورند، نمونه آن در تغییر ساعت در ابتدای فصول بهار و پائیز همچنان مشهود است .

مدیران مدعی هستند که عقل کل هستند و می‌خواهند خرابکاری‌های مدیر قبلی را اصلاح کنند، اما نباید فراموش کرد که تمام مدیران برای این کشور زحمت کشیدند و در پیشگاه خداوند ماجورند. مدیری قوی و توانمند است که بتواند از فکر مدیریت مدیران قبلی استفاده و دوران آزمون  و خطا را به حداقل برساند.

روابط عمومی جهاد کشاورزی این بار بر خلاف جریان آب در کشور حرکت کرد،  او همه مدیران قبلی را دعوت و سند شورای اطلاع رسانی کشاورزی را به تک تک آنان داد تا آن را مطالعه کرده  و ایرادات آن را به روابط عمومی ارجاع دهند. کاری که در کشور تقریبا بی سابقه است .

این اتفاق خوب را در روابط عمومی جهاد کشاورزی به فال نیک می‌گیریم و نمره ۲۰ هفته را به این عزیزان می‌دهیم، عرض تبریک به جناب آقای علیرضا مشکانی مدیر روابط عمومی جهاد کشاورزی خراسان رضوی که این روزها از اندیشه و تفکر سایر مدیران دستگاه خود به خوبی استفاده کرد و نشان داد روابط عمومی جهاد کشاورزی مانند ستاره‌ای در آسمان روابط عمومی‌های استان می‌درخشد و کار او می تواند الگوی خوبی برای سایر روابط عمومی های کشور باشد .

برای سلامتی و موفقیت این عزیزان دعا می کنیم

 

نویسنده : سید حسین میرپور

صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری پاژنگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *