رئیس بنیاد نخبگان استان تهران به ضرورت حمایت از جامعه نخبگان اشاره کرد و گفت: سیاست‌های جدید بنیاد نخبگان استان تهران این است که در جبهه فرهنگی در جهت نگهداشتن نخبگان و عدم خروج آنان از کشور تلاش کنیم.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، حیدر مفتاحی زاده در اختتامیه طرح سرای امید که شب گذشته در مجتمع شهدای سلامت برگزار شد، بیان کرد: نخبگی یک محبت تعهدآور است و باید در کنار استعدادهایی که داریم تلاش‌های لازم را هم در مسیر رسیدن به موفقیت داشته باشم.

وی اضافه کرد: سیاست‌های جدید بنیاد نخبگان استان تهران این است که در جبهه فرهنگی در جهت نگهداشتن نخبگان و عدم خروج آنان از کشور تلاش کنیم و طبق فرموده و تاکید ویژه مقام معظم رهبری در راستای حمایت از نخبگان و حفظ این سرمایه‌های ملی تلاش خواهیم کرد.

رئیس بنیاد نخبگان استان تهران با ذکر این نکته که ما باید از حضور و ظرفیت نخبگان در حل مسائل شهری، استانی و ملی به نحو احسن استفاده کنیم، تاکید کرد: ما در نظر داریم تا که ان‌شاالله تمامی امور بنیاد نخبگان استان تهران را به خود نخبگان ساکن، شاغل و در حال تحصیل در این استان واگذار نماییم و می‌خواهیم با همکاری یکدیگر یک وضعیت خوب و ایده‌آل را در تمامی امورات مرتبط با نخبگان رقم بزنیم.

مفتاحی‌زاده با اشاره به این که در آینده‌ای نزدیک شبکه‌ای از اجتماعات نخبگان شکل خواهد گرفت، تصریح کرد: همچنین در نظر داریم تا که در اولین فرصت بنیاد نخبگان را تبدیل به خانه نخبگان کنیم و فرد نخبه این مکان را همانند خانه خود بداند تا با تمام توان در مسیر پیشرفت تلاش کند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه دیگرما اجرایی کردن تمامی برنامه‌ها طبق نظر شورای نخبگانی بنیاد نخبگان استان تهران است و نگاه ما در این بنیاد همانند برخوردهای رایج در سیستم‌های اداری نیست و ان‌شاالله فضایی در جهت برقراری ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با نخبگان ایجاد خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *