معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: از ۱۵ اسفند تا صبح امروز ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار و ۳۷۳ زایر وارد مشهد شده اند.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار ، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد در اولین نشست خبری قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائرین خراسان رضوی اظهار کرد: ۱۱۷ هزار و ۲۲ زائر هوایی، ۲۲۵ هزار و ۴۵ زائر از طریق ریلی، جاده‌ای عمومی ۳۵۸ هزار و ۳۶۳ زائر و جاده‌ای شخصی یک میلیون و ۵۴۹ هزار و ۵۴۳ نفر وارد مشهد شده اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با بیان این که ۲۸ درصد کل اقامت استان تا صبح امروز تکمیل شده است، ادامه داد: ۳۶ درصد اقامت رسمی، ۳۲ درصد اقامت موقت و تاکنون اقامت اضطراری نداشتیم.

وی سهم اقامت توسط زائرین در مشهد را ۳۷ درصد عنوان و ادامه داد: ۳۲ درصد اقامت موقت و بقیه از طریق اقامت رسمی مورد استفاده قرار گرفت.

گنابادی نژاد همچنین گفت: اسکان از اولویت‌های جدی ماست و امروز و فردا بارش باران پیش بینی شده است و آمادگی هر چه بیشتر ظرفیت‌های اسکان بررسی شده و جاهایی که نیاز به تذکر داشت انجام شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با بیان این که باید زائران بلیط را از مبادی رسمی تهیه کنند، گفت: مسافران تا ۲۵ فروردین بلیط رفت و برگشت تهیه کنند تا در هنگام برگشت با مشکل مواجه نشوند.

وی بیان کرد: در حوزه تأمین و تنظیم و نظارت بازار، تأمین اقلام بویژه گوشت مرغ، قرمز، شکر، میوه و خصوصاً آرد توجه ویژه شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *