فرمانده  هنگ مرزي تايباد از کشف مقاديري مواد مخدر و دستگيري 6 نفر قاچاقچي در حوزه استحفاظي اين فرماندهي خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبری پاژنگار، سرهنگ ستاد “محمد محمودي” فرمانده هنگ مرزي تايباد در تشريح اين خبر بيان داشت: در راستاي برخورد قاطع با قاچاقچيان مواد مخدر و جلوگيري از ورود مواد افيوني به کشور ، مرزبانان هنگ مرزي تايباد موفق شدند ، طي یک هفته  گذشته درعمليات های جداگانه موفق شدند چهار کیلو و 500 گرم انواع مواد مخدر را کشف نمایند .

سرهنگ ” محمودی”  در ادامه افزود: مرزبانان هنگ مرزي تايباد در عمليات های جداگانه موفق شدند یک کیلو و 634 گرم مواد مخدر از نوع هروئین و تریاک را کشف و در این راستا سه نفر را نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند .

وی در ادامه بيان داشت: مرزبانان هنگ تایباد در عملیاتی دیگر از یک دستگاه خودروی تاکسی زرد رنگ دو کیلو و 50 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف نمایند و در ادامه نیز این قاچاقچی قصد تحویل مواد مخدر به فردی دیگر داشت که در عملیاتی غافلگیرانه یک قاچاقچی مواد مخدر که با یک دستگاه خودروی سواری به محل تحویل مواد مراجعه نموده بود ، دستگیر و ضمن توقیف خودروها ، دو قاچاقچی مواد مخدر تحویل مراجع قضایی گردیدند.

سرهنگ ” محمودی” در ادامه از دستگیری دو تبعه افغان دیگر خبر داد و عنوان داشت: مرزبانان این فرماندهی موفق شدند در حین کنترل مسافرین ورودی به کشور دو تبعه افغان را که 830 گرم مواد مخدر را بطرز بسیار ماهرانه ای به ران پای خود چسبانده و جاساز نموده بودند را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهند .

فرمانده هنگ مرزي تايباد در پايان خاطر نشان کرد: مرزبانان شبانه روز در تلاش اند تا از ورود مواد مخدر به داخل کشورمان جلوگيري کنند، و با انجام اقدامات اطلاعاتي و عملياتي ، قاچاقچيان موادمخدر را شناسايي و دستگير مي کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *