در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مرزبانان هنگ مرزی تایباد موفق شدند مقادیر قابل توجهی دارو قاچاق کشف نمایند.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار ، سرهنگ “محمودی” فرمانده هنگ مرزی تایباد در تکميل اين خبر افزود: مرزبانان پست کنترل و مراقبت مرزي دوغارون ، حين کنترل و بازرسي مسافرين خروجي از کشور در لاين مسافري به دو نفر تبعه افغان مشکوک شدند

وی گفت: در بازرسی از وسایل آنان موفق شدند، تعداد 9 عدد شیشه دارو از نوع امنی پک را به ارزش 67 میلیون و 56 هزار ریال را از دو نفر تبعه افغان کشف نمايند، که داروها تحويل شبکه بهداشت شهرستان و متهمین تحویل مديريت مبارزه با کالا وقاچاق هنگ گرديد.

وی در ادامه یادآور شد : در عملیات دیگری مرزبانان مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی دوغارون موفق شدند، تعداد  200 عدد شیشه آمپول فنوباربیتال را به ارزش 106 میلیون و 810 هزار ریال را از یک نفر تبعه افغان کشف نمایند. که داروها تحویل شبکه بهداشت شهرستان تایباد و متهم تحویل مدیریت مبارزه با قاچاق کالا و ارز گردید.

فرمانده هنگ مرزی تایباد در پایان خاطر نشان کرد: تشديد مبارزه با قاچاق کالا محوري ترين برنامه کارکنان مرزباني به شمار مي آيد و اين مهم در تحقق مسير جهش توليد بسيار کارگشا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *