رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان این که ۲۶ کمیته برای برگزاری هرچه بهتر مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی تشکیل شده است، گفت: ۱۸ هزار برنامه در این ایام برگزار می‌شود.

 

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، حجت الاسلام و المسلمین محمد سلطانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: مراسم جشن های دهه فجر در روز ۱۲ بهمن با سخنرانی استاندار خراسان رضوی در عرصه میدان شهدا برگزار می شود.

 

وی افزود: در این روز موتورسواران از فرودگاه تا میدان شهدا حرکت کرده و جایگاه نمادین حضرت امام(ره) را گل باران می کنند.

 

سلطانی خاطرنشان کرد: هزار و ۲۰۹ پروژه با اعتبار ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح می شود، همچنین مراسم غبارروبی مزار شهدا در هزار و 400 گلزار شهدا در روز پنجشنبه ساعت ۱۴ با قرائت پیام مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

 

وی یادآور شد: مراسم نورافشانی در شب ۲۲ بهمن در ۴۴ نقطه در شهر مشهد از جمله جبل النور برگزار می گردد، همچنین راهپیمایی پر شکوه ۲۲ بهمن از میدان ۱۵ خرداد تا میدان بیت المقدس برگزار و در صورتی که شرایط کرونایی اجازه ندهد، این مراسم به صورت خودرویی برگزار می شود.  سخنران مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در مشهد دکتر محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *