رئیس جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان این که دهه آخر صفر برای ما بسیار مهم است، گفت: برای خدمت رسانی به زائران پیاده حضرت رضا(ع)آمادگی کامل داریم.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، دکتر محسن ذاکریان رئیس جمعیت  هلال احمرخراسان رضوی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: تعداد 107 پایگاه امدادی در گستره استان خراسان رضوی به همراه هزار و ۲۰۰ نفر نیروی امدادی از زائرین پیاده دهه آخر صفر پذیرایی می کنند.

وی افزود: شرایط ما نسبت به گذشته فرق دارد، در گذشته با انبارهای پر مواجه بودیم، اما امروز اینگونه نیست در حوزه لجستیکی بسیار فرسوده هستیم.

ذاکریان خاطرنشان کرد: خودروهای اداری و امدادی همگی متعلق به ۱۰ سال قبل است و هزینه های زیادی را برای تعمیر و نگهداری آنها می پردازیم، از اول سال جدید در دو نوبت تجهیز شده ایم.

وی یادآورشد: دریافت تجهیزات جدید جزو نگرانی های ماست، خراسان رضوی از حوزه های بحران خیز کشور است، بالگرد های ما فرسوده و اورهال کردن آنها هزینه بسیار زیادی دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر خراسان رضوی همچنین گفت: هنگامی که جمعیت را تحویل گرفتم به نوعی آسیب دیده و مجروح بود. جرأت و جسارت مدیران برای انجام هرگونه کاری از بین رفته بود، این ها نیاز به ترمیم داشت من بنا نداشتم از بیرون کسی را بیاورم کل جمعیت هلال احمر استان ۵۰۰ نفر پرسنل دارد.

دکتر ذاکریان خاطرنشان کرد: ما در هلال احمر سازمان های کوچکی مانند اورژانس، علوم پزشکی، کمیته امداد، ورزش و جوانان و اوقاف داریم که هر کدام به نوعی فعالیت های خاص خود را دارند.

وی یاد آور شد: بعد از سازمان اوقاف و امور خیریه دومین سازمان دولتی بوده که دارای موقوفه هستیم. ۱۳۶ ملک داریم که از چاه آب گرفته تا زمین متروکه، مرکز کشت و صنعت، سینما ،ورزشگاه و غیره داریم.

رئیس جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در پایان تصریح کرد: ما ملاک و بنگاه دار اقتصادی نیستیم و بنا نداریم در این حوزه ها ورود پیدا کنیم،  اما چون به آنها درست رسیدگی نشده در برابر آنها مسئولیت داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *