سرپرست هیات دوچرخه سواری استان خراسان رضوی از برگزاری چهارمین دوره مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ قصر مهرگان در تاریخ ۱۷ شهریور با حضور ورزشکاران کشوری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار،  مجید ظهوریان عسگری در نشست خبری با اصحاب رسانه، که در محل قصر مهرگان شاندیز برگزار شد، گفت: بعد از سه سال وقفه، فضا برای برگزاری این جام بزرگ مهیا شده است. به مجموعه قول داده‌ایم این جام را در تقویم فدراسیون ثبت کنیم و هر ساله این جام بزرگ برگزار شود.

وی افزود: این مسابقه برای شرکت کنندگان استان خراسان رضوی، دارای رنکینگ استانی است که برای انتخابی‌های استان لحاظ می گردد. همچنین هیات دوچرخه سواری استان قصد دارد دومین جایزه بزرگ را در ۱۷ ربیع الاول به همت ستاره شرق برگزار کند.

سرپرست هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی در خصوص، برنامه ها و فعالیت های هیات استان نیز اشاره کرد: ۱۶ شهریور ماه میزبان روسای هیات های شهرستانی جهت انتخاب ۱۰ عضو برای مجمع عمومی هیات استان خواهیم بود که در این مجمع رئیس استان انتخاب می شود.

عسکری خاطر نشان کرد:در این سه ماهه سرپرستی خود، مسابقات استانی، اعزام به مسابقات کشوری را داشتیم. همچنین اولین بانو مدال آور کشور در رشته پیست را داشتیم که خانم لیلا حیدری در مسابقات کشور هندوستان در ۵۰۰ متر سرعت مدال آور شد.

طهوریان عسگری بیان کرد: برای سال ۱۴۰۲ کمیته فنی برنامه های متنوع در شاخه های مختلف تدوین کرده است. همچنین برای هیات استان کمیته بازرگانی تعریف کرده‌ایم. برای لیگ کشوری سال ۱۴۰۲ صنایع استان را فعال خواهیم نمود و تلاش داریم دوچرخه سواری را در حوزه حرفه‌ای فعال کنیم. آنچه مد نظر ماست، توسعه دوچرخه سواری بدون قید آقایان یا بانوان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *