همزمان با برگزاری سومین رویداد بزرگ قرعه کشی “چند قدم تا شهر رویایی پدیده شاندیز” جمعی از مقامات شهرستان طرقبه شاندیز از شهر رویایی پدیده بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار ، در این بازدید که امام جمعه شاندیز، ریاست دادگستری، دادستان شهرستان، بخشدار ، شورای شهر و شهردار ، فرماندهی انتظامی شهرستان و جمعی دیگر از مدیران شهرستان حضور داشتند، ضمن ابراز خرسندی از حضور باشکوه مردم در این رویداد بر لزوم برنامه ریزی و حمایت دستگاه های اجرایی شهرستان به منظور بالابردن نظم و رضایتمندی گردشگران تاکید شد.

بر اساس این گزارش در این بازدید مقامات شهرستان از روند پیشرفت پروژه های پدیده مطلع شدند و بار دیگر در جهت رفع موانع فعال سازی حداکثری پروژه پدیده شاندیز تاکید شد

همچنین با توجه به تردد کم نظیر جمعه های اخیر در جاده شاندیز به واسطه برگزاری این رویداد،  ایجاد کارگروه انتظامی با هدف کنترل ترافیک و ارتقاء نظم عمومی داخل و اطراف پروژه پیشنهاد شد.

در ادامه برگزاری این جلسه تهیه و تنظیم پیوست فرهنگی اجتماعی رویدادهای پدیده مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با توجه به ظرفیت و استعداد ابر پروژه پدیده شاندیز، این مهم نیز از سوی این مجموعه گردشگری مورد پیگیری قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *