معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که وزیر بهداشت در مشهد حضور یافته و از نزدیک بر روند خدمت رسانی نظارت دارد ، گفت : دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تمامی امکانات و تجهیزات آماده ارائه خدمات به زائران پیاده دهه اخر صفر است

به گزارش پایگاه خبری پاژنگار، سید جواد حسینی در سومین نشست خبری قرارگاه عملیاتی دهه آخر صفر افزود: از ۱۵ تا ۲۵ ماه صفر امسال هزار و 205 مورد ماموریت در اورژانس بیمارستانی مشهد انجام شده است وتعداد شش هزار و 320  نفر به اورژانس پیش بیمارستانی مراجعه کردند و برای ۳۳۹ نفر جراحی اورژانس انجام شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: همچنین در این مدت هزار و 503 جراحی الکتیو، ۸۳ مورد زایمان سزارین و ۱۱۳ مورد زایمان طبیعی انجام شده است و ۱۲ هزار و ۹۴ نفر به درمانگاه‌های استان و چهار هزار و ۶۷۱ نفر به واحدهای بهداشتی استان مراجعه کردند.

حسینی افزود: از ۱۵ تا ۲۵ ماه صفر امسال ۶۴۰ داوطلب اهدای خون به پایگاه های خون استان مراجعه کردند که از این تعداد ۴۸۴ نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت ۲۰۰ کارشناس بازرس دامپزشکی استان خراسان رضوی نظارت و بازدید از کشتارگاه‌های استان را برعهده داشتند و طی بازدیدهای انجام شده ۴۴۳ کیلوگرم توقیف شد.

این مسوول بیان کرد: همچنین در این مدت ۴۶۳ مورد بازدید از تکایا مساجد و هیات مذهبی، ۳۳۰ مورد بازدید از موکب‌ها و ایستگاه های صلواتی، ۱۲۶ مورد بازدید از مکان اسکان زائران و ۱۶ مورد بازدید از مراکز بین راهی صورت گرفت.

حسینی با بیان این که همچنین طی این بازه زمانی دو هزار و 511 مورد بازدید از مراکز تهیه و تولید و توزیع موادغذایی، ۳۰۷ مورد بازدید از اماکن عمومی و هزار و 92  مورد سنجش پرتابل انجام شده است افزود: طی این بازدیدها ۲۳۷ مورد صدور اخطار کتبی، معرفی به مراجع قضایی و پلمب صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *